Заступник генерального директора
За результатами співбесіди
KLR UA
Роздрібна торгівля; 10–50 співробітників
Хмельницький, Вінницьке шосе, 12.
3,5 км від центруНа мапі
Повна зайнятість. Досвід роботи від 2 років. Вища освіта.
Опис вакансії
Молода та прогресивна компанія з міжнародних автобусних перевезень, запрошує на роботу відповідального та досвідченого заступника генерального директора.
Компанія KLR — українська компанія з Європейським серцем. Більше 50 напрямків по всій Європі, відправлення більш ніж з 40 міст України.
KLR -це місце, де ви зможете реалізувати свої професійні вміння та навички, постійно розвиватися та вчитися новому.
Детальніше з нами можна познайомитися на сайті https://info.klr.com.ua та в Instagram, Facebook, TikTok.
Для нас важливі наступні навички та досвід потенційного кандидата:
- Досвід роботи від 2-х років на управлінській позиції.
- Знання бізнесу в сфері пасажирських перевезень (буде перевагою).
- Вміння планувати та організовувати роботу, керувати проектами та персоналом.
- Високий рівень стратегічного мислення та аналітичних здібностей.
- Навички управління командою і комунікаційні вміння.
- Високий рівень впевненості, лідерські якості та здатність до прийняття рішень.
В основні обов’язки заступника генерального директора входить:
- Впровадження стратегії розвитку компанії.
- Ведення аналізу ринку та конкурентів, участь у розробці та реалізації маркетингових стратегій.
- Організація, планування та контроль роботи маркетингового відділу та відділів продажу.
- Постановка задач та контроль за їх виконанням і встановлення ключових метрик продуктивності.
- Забезпечення виконання плану продажів та плану по фінансовому результату.
- Постійне удосконалення процесів та алгоритмів, контроль стандартів роботи, щоб забезпечити високий рівень роботи та задоволення клієнтів.
- Постійна робота на збільшення показників ефективності роботи компанії.
Ми пропонуємо:
- Конкурентну заробітну плату: ставка + КРІ (за результатами співбесіди).
- Зручний графік: 5/2, пн-пт.(09:00—18:00) та офіційне працевлаштування.
- Можливість розвитку через масштабування компанії.
- Дружній та злагоджений колектив професіоналів своєї справи.
- Сучасний офіс, комфортне робоче місце за адресою: м.Хмельницький, вул. Вінницьке шосе 12/2.
Якщо ви маєте відповідні навички та досвід для цієї ролі, будемо раді познайомитися детальніше!