МЕНЕДЖЕР

Менеджер з персоналу

Хмельницькрибгосп, ПрАТ 
Сільське господарство, агробізнес; 50–250 співробітників

Хмельницький, проспект Миру.
2,3 км від центруНа мапі

Повна зайнятість. Досвід роботи від 2 років.

Опис вакансії

«Хмельницькрибгосп» — найбільше підприємство з вирощування прісноводної риби в Україні. За обсягами виробництва ми є однією з найбільших виробничих компаній України. Основна цільова аудиторія споживачів — жителі Західної та Центральної України. Підприємство співпрацює з іноземними компаніями.

Компанія щороку розвивається — розроблено стратегію щодо виробництва нових видів товарної риби та напівфабрикатів з неї.

Запрошуємо до нашої команди Менеджера з персоналу:

Функціональні обов’язки:

  • пошук, підбір та адаптація персоналу;
  • забезпечення кадрового обліку працівників та обліку їх робочого часу (прийняття, звільнення, відпустки, лікарняні, табельний облік, тощо);
  • побудова організаційної структури, написання бізнес-процесів.
  • впровадження систем управління за цілями.
  • вивчення руху кадрів, причин плинності кадрів, розробка спільно з керівниками відділів (служб) заходів по їх усуненню.
  • участь в організації заходів підприємства;
  • участь у формуванні позивного соціально-психологічного клімату в колективі.

Вимоги :

  • знання всіх базових HR процесів (підбір, оцінка, адаптація, мотивація персоналу і т.д.)
  • розуміння бізнес-процесів в виробничих компаніях;
  • навички управління персоналом: постановка задач, контроль виконання, розстановка пріоритетів;
  • досвід розробки програм адаптації та мотивації персоналу;
  • комунікабельність, активність, ініціативність, системність.

Умови роботи:

  • графік роботи з 9−00 до 18−00
  • робота в галузі, яка зростає з кожним роком;
  • заробітна плата обговорюється індивідуально за результатами співбесіди;
  • офіційне працевлаштування.