Менеджер з персоналу
Хмельницькрибгосп, ПрАТ
Сільське господарство, агробізнес; 50–250 співробітників
Хмельницький, проспект Миру.
2,3 км від центруНа мапі
Повна зайнятість. Досвід роботи від 2 років.
Опис вакансії
«Хмельницькрибгосп» — найбільше підприємство з вирощування прісноводної риби в Україні. За обсягами виробництва ми є однією з найбільших виробничих компаній України. Основна цільова аудиторія споживачів — жителі Західної та Центральної України. Підприємство співпрацює з іноземними компаніями.
Компанія щороку розвивається — розроблено стратегію щодо виробництва нових видів товарної риби та напівфабрикатів з неї.
Запрошуємо до нашої команди Менеджера з персоналу:
Функціональні обов’язки:
- пошук, підбір та адаптація персоналу;
- забезпечення кадрового обліку працівників та обліку їх робочого часу (прийняття, звільнення, відпустки, лікарняні, табельний облік, тощо);
- побудова організаційної структури, написання бізнес-процесів.
- впровадження систем управління за цілями.
- вивчення руху кадрів, причин плинності кадрів, розробка спільно з керівниками відділів (служб) заходів по їх усуненню.
- участь в організації заходів підприємства;
- участь у формуванні позивного соціально-психологічного клімату в колективі.
Вимоги :
- знання всіх базових HR процесів (підбір, оцінка, адаптація, мотивація персоналу і т.д.)
- розуміння бізнес-процесів в виробничих компаніях;
- навички управління персоналом: постановка задач, контроль виконання, розстановка пріоритетів;
- досвід розробки програм адаптації та мотивації персоналу;
- комунікабельність, активність, ініціативність, системність.
Умови роботи:
- графік роботи з 9−00 до 18−00
- робота в галузі, яка зростає з кожним роком;
- заробітна плата обговорюється індивідуально за результатами співбесіди;
- офіційне працевлаштування.