Консультант з технічної підтримки
12 000 – 18 000 грн
Системи для бізнесу, ТОВ
IT; 50–250 співробітників
Хмельницький, вулиця Свободи, 22.
0,4 км від центруНа мапі
Повна зайнятість. Досвід роботи від 1 року. Вища освіта.
Опис вакансії
Компанія «Системи для бізнесу» розширює штат і запрошує у команду Консультанта технічної підтримки Програмного РРО та M.E.Doc.
Ви —людина, яка любить спілкування і готова допомагати клієнту у його роботі? Вам подобається відчувати себе експертом у програмному забезпечення та працювати в компанії, що розвивається і пропонує сервіси, які реально приносять користь?
Тоді ми чекаємо саме на Вас!
Про нас
На ринку автоматизації бізнес процесів більше 20 років (https://sys2biz.com.ua/), стрімко розвиваємось, впроваджуючи електронні продажі і сучасні технології.
Наші соцмережі:
Понад 20 000 клієнтів в Україні щоденно використовують в роботі наші продукти та послуги.
Регулярно організовуємо навчальні та маркетингові заходи для клієнтів і партнерів, маємо свою онлайн платформу для навчання користувачів.
Ми віримо в те, що високі технології змінюють світ на краще. Працюємо, щоб зробити бізнес нашого клієнта автоматизованим та системним!
Кого ми шукаємо?
- Кандидата, який швидко вчиться, любить і вміє спілкуватись з людьми;
- Готовий стати експертом в області Програмного РРО та M.E.Doc.
Що ми пропонуємо:
- Участь у цікавих проектах та робота з передовими технологіями;
- Навчання за рахунок компанії;
- Гідна та своєчасна оплата праці, оклад+бонуси;
- Офіційне працевлаштування, повний соц.пакет;
- Робочі дні: понеділок — п’ятниця, час роботи: з 9:00 до 18:00 (з перервою на обід), офіс в центрі міста;
- Стабільна робота навіть під час блекаутів;
- А найкраще — наш колектив! Неймовірно дружня, експертна команда, яка завжди підтримує і допомогає один одному! Ми розуміємо, що всі так говорять, але ми готові це довести!
Що потрібно, щоб працювати у нас:
- Комунікабельність;
- Вища освіта — перевага надається економічній або технічній;
- Грамотна мова;
- Бажання навчатись;
- Знання ПК на рівні користувача (офісний пакет,1С 8);
- Досвід роботи — бажано у сфері бухгалтерія/економіка.
- Надаємо перевагу кандидатам, які працювали у сфері обслуговування апаратних РРО!
Обов’язки:
- Надання технічної підтримки та консультацій користувачам по програмним продуктам;
- Участь у івентах компанії (форуми, семінари, навчання).
Відчуваєш, що твої навички відповідають вимогам? Хочеш стати частиною нашої крутої команди? Скоріше надсилай своє резюме!