ІТ АДМІНІСТРАТОР

Системний адміністратор

20 000 грн, Ставка+бонуси

Lookfort
Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт; 50–250 співробітників

Хмельницький, вулиця Петра Болбочана, 3.
1,9 км від центру На мапі

Повна зайнятість. Досвід роботи від 2 років. Вища освіта.

Опис вакансії

Компанія LOOKFORT — переможець Ukrainian Business Award як кращий постачальник одноразового посуду та пакування у 2022 році, співпрацюємо з гуртовими базами, дистриб’юторами та топовими закладами України. Ми завоювали довіру понад 6000 клієнтів, зібрали команду та розширили асортимент зі звичайного посуду до 2000 різноманітних позицій. Ми любимо те, чим займаємося, адже ми не продаємо посуд, ми вирішуємо завдання бізнесу.

Запрошуємо до команди LOOKFORT.

www.lookfort.com

https://www.instagram.com/lookfort.horeca/

Про тебе:

  • ТИ впевнений користувач Windows;
  • маєш досвід роботи в 1С, CRM, панелях управління, програми віддаленого управління ПК;
  • умієш мислити за межами шаблонів;
  • розумієшся на принципах роботи TCP/IP;
  • маєш здатність знаходити рішення з нешаблонних завдань;
  • здатний зрозуміти принцип роботи систем в компанії, щоб знаходити вихід із ситуацій за межами інструкцій;
  • знаєш як комбінувати навички і вирішити задачу різними способами.

Твої плюси:

  • знання Windows на рівні адміністратора;
  • досвід роботи з консоллю Linux, RDP, хостингами, поштовими серверами, системами відеоспостереження

Про нас:

  • ми «молоді та динамічні» не лише на словах, а й на ділі — вже 5 років успішно працюємо та розвиваємось — у серпні відкрили новий філіал у м.Київ;
  • цінний, потрібний ринку продукт;
  • підтримка твого професійного розвитку та реальні можливості кар’єрного росту;
  • ми натхненно працюмо, проте не менш захопливо відпочиваємо — корпоративні свята, спільне дозвілля та різноманітні івенти;
  • команда закоханих у свою справу профі, з якою комфортно і яка надихає;
  • керівник, що завжди підставить плече та підтримає;
  • графік роботи: 5/2, 9.00−18.00;
  • сучасний офіс де завжди пахне кавою.

Твоїми задачами будуть:

  • адміністрування сайта компанії;
  • технічна підтримка співробітників компанії;
  • реєстрація акаунтів користувачів (CRM, e-mail, 1С);
  • встановлення Windows, ПЗ;
  • діагностика несправностей мережі;
  • фіксація звернень співробітників в задачі в CRM.

Шановні кандидати, дякуємо Вам за інтерес, проявлений до нашої Компанії, раді, що Ви розглядаєте нас як потенційного роботодавця.

Зворотній зв’язок за результатами розгляду резюме на вакансію надається протягом п’яти робочих днів у разі позитивного рішення. У разі відхилення резюме на заявлену вакансію ми додаємо його до кадрового резерву.