КОНСУЛЬТАНТ

Консультант з технічної підтримки

Системи для бізнесу, ТОВ

12 000 – 18 000 грн

Системи для бізнесу, ТОВ
IT; 50–250 співробітників

Хмельницький, вулиця Свободи, 22.
0,4 км від центруНа мапі

Повна зайнятість. Досвід роботи від 1 року. Вища освіта.

Опис вакансії

Компанія «Системи для бізнесу» розширює штат і запрошує у команду Консультанта технічної підтримки Програмного РРО та M.E.Doc.

Ви —людина, яка любить спілкування і готова допомагати клієнту у його роботі? Вам подобається відчувати себе експертом у програмному забезпечення та працювати в компанії, що розвивається і пропонує сервіси, які реально приносять користь?

Тоді ми чекаємо саме на Вас!

Про нас

На ринку автоматизації бізнес процесів більше 20 років (https://sys2biz.com.ua/), стрімко розвиваємось, впроваджуючи електронні продажі і сучасні технології.

Наші соцмережі:

https://www.facebook.com/sys2biz.com.ua
https://www.youtube.com/@sys2biz

Понад 20 000 клієнтів в Україні щоденно використовують в роботі наші продукти та послуги.

Регулярно організовуємо навчальні та маркетингові заходи для клієнтів і партнерів, маємо свою онлайн платформу для навчання користувачів.

Ми віримо в те, що високі технології змінюють світ на краще. Працюємо, щоб зробити бізнес нашого клієнта автоматизованим та системним!

Кого ми шукаємо?

  • Кандидата, який швидко вчиться, любить і вміє спілкуватись з людьми;
  • Готовий стати експертом в області Програмного РРО та M.E.Doc.

Що ми пропонуємо:

  • Участь у цікавих проектах та робота з передовими технологіями;
  • Навчання за рахунок компанії;
  • Гідна та своєчасна оплата праці, оклад+бонуси;
  • Офіційне працевлаштування, повний соц.пакет;
  • Робочі дні: понеділок — п’ятниця, час роботи: з 9:00 до 18:00 (з перервою на обід), офіс в центрі міста;
  • Стабільна робота навіть під час блекаутів;
  • А найкраще — наш колектив! Неймовірно дружня, експертна команда, яка завжди підтримує і допомогає один одному! Ми розуміємо, що всі так говорять, але ми готові це довести!

Що потрібно, щоб працювати у нас:

  • Комунікабельність;
  • Вища освіта — перевага надається економічній або технічній;
  • Грамотна мова;
  • Бажання навчатись;
  • Знання ПК на рівні користувача (офісний пакет,1С 8);
  • Досвід роботи — бажано у сфері бухгалтерія/економіка.
  • Надаємо перевагу кандидатам, які працювали у сфері обслуговування апаратних РРО!

Обов’язки:

  • Надання технічної підтримки та консультацій користувачам по програмним продуктам;
  • Участь у івентах компанії (форуми, семінари, навчання).

Відчуваєш, що твої навички відповідають вимогам? Хочеш стати частиною нашої крутої команди? Скоріше надсилай своє резюме!