SMM-менеджер бренду дитячих речей
15 000 – 25 000 грн
Eldollbaby
Легка промисловість; менше 10 співробітників
Хмельницький, вулиця Заводська.
3,1 км від центруНа мапі
СофіяПоказати телефон
Повна зайнятість. Також готові взяти студента.
Опис вакансії
Ми — український, сучасний, неординарний бренд одягу для новонароджених ELDoll
Ми — творчі, веселі, цілеспрямовані та незламні, адже в навіть такий важкий час ми розширюємо команду та, можливо, чекаємо саме на тебе
SMM менеджер ELDoll
SMM-менеджер — це людина, яка за допомогою відео, текстів, зображень та інших інструментів впливає на користувачів соціальних медіа. Його мета — підвищити впізнаваність компанії, залучити клієнтів та збільшити продажі.
Що робить :
вивчає цільову аудиторію, аналізує конкурентів та розробляє стратегію просування, складає контент-плани, займається постінгом, спілкується з передплатниками та формує позитивний образ бренду. SMM-щик постійно стежить за трендами маркетингу та вдосконалює свої навички
Обов’язки та навички SMM-менеджера:
- Розробка стратегії: Визначає, кому, як і де продавати продукт найефективнішим способом. Для цього потрібно вивчити особливості бізнесу та його завдання, а також проаналізувати цільову аудиторію та конкурентів.
2. Підготовка контент-плану: Релевантні та чіпляючі пости — важливий інструмент просування. Потрібно вигадати рубрики та ідеї для різних типів контенту. У тому числі інтерактивного — він дуже підвищує залученість. Корисно шукати референси для натхнення та стежити за трендами, щоб робити вірусний контент. Також можна запланувати серію інтерв’ю із експертами, якщо вони потрапляють у стиль бренду.
Створення текстів рекламних постів та публікацій.
3. Працює в тандемі з контент менеджером ELDoll: Публікації мають бути різними- від тестів та опитувань, до акцій, конкурсів та новин. Для кожної соціальної мережі вимоги до контенту можуть відрізнятися.
4. Просування: Робота з лідерами думок, конкурси, партнерка, UGC.
З блогерами та UGC SMM домовляється на вигідні умови реклами магазину, складає для них технічні завдання, пише за необхідністю сценарії.
Настроювання рекламних кампаній та інші методи (не обов’язково)
5. Планування бюджету: Інфлюєнсери, реклама, подарунки для розіграшів — все це коштує грошей. Потрібно заздалегідь прорахувати, скільки і на що саме коштів піде
6. аналітика: Вона дозволяє оцінити результативність стратегії та скоригувати її, якщо потрібно. Треба вміти аналізувати трафік, охоплення, конверсію та ефективність публікацій.
7. Відгуки: постинг відгуків клієнтів у належному вигляді до соціальних мереж
8. Сайт та мережі: створення карток товарів на сайті, створення банерів на сайт. Постинг відео та контенту до Тік току та ютуб .
9. Постинг: вчасно і регулярно постити готовий контент на сторінки у соціальних мережах згідно графіку
10. Щоденний звіт по виконаній роботі в группу «завдання»
11. Завчасне планування наступного тижня у п’ятницю