МЕНЕДЖЕР

SMM-менеджер бренду дитячих речей

15 000 – 25 000 грн

Eldollbaby
Легка промисловість; менше 10 співробітників

Хмельницький, вулиця Заводська.
3,1 км від центруНа мапі

СофіяПоказати телефон

Повна зайнятість. Також готові взяти студента.

Опис вакансії

Ми — український, сучасний, неординарний бренд одягу для новонароджених ELDoll

Ми — творчі, веселі, цілеспрямовані та незламні, адже в навіть такий важкий час ми розширюємо команду та, можливо, чекаємо саме на тебе

SMM менеджер ELDoll

SMM-менеджер — це людина, яка за допомогою відео, текстів, зображень та інших інструментів впливає на користувачів соціальних медіа. Його мета — підвищити впізнаваність компанії, залучити клієнтів та збільшити продажі.

Що робить :

вивчає цільову аудиторію, аналізує конкурентів та розробляє стратегію просування, складає контент-плани, займається постінгом, спілкується з передплатниками та формує позитивний образ бренду. SMM-щик постійно стежить за трендами маркетингу та вдосконалює свої навички

Обов’язки та навички SMM-менеджера:

  1. Розробка стратегії: Визначає, кому, як і де продавати продукт найефективнішим способом. Для цього потрібно вивчити особливості бізнесу та його завдання, а також проаналізувати цільову аудиторію та конкурентів.

2. Підготовка контент-плану: Релевантні та чіпляючі пости — важливий інструмент просування. Потрібно вигадати рубрики та ідеї для різних типів контенту. У тому числі інтерактивного — він дуже підвищує залученість. Корисно шукати референси для натхнення та стежити за трендами, щоб робити вірусний контент. Також можна запланувати серію інтерв’ю із експертами, якщо вони потрапляють у стиль бренду.

Створення текстів рекламних постів та публікацій.

3. Працює в тандемі з контент менеджером ELDoll: Публікації мають бути різними- від тестів та опитувань, до акцій, конкурсів та новин. Для кожної соціальної мережі вимоги до контенту можуть відрізнятися.

4. Просування: Робота з лідерами думок, конкурси, партнерка, UGC.

З блогерами та UGC SMM домовляється на вигідні умови реклами магазину, складає для них технічні завдання, пише за необхідністю сценарії.

Настроювання рекламних кампаній та інші методи (не обов’язково)

5. Планування бюджету: Інфлюєнсери, реклама, подарунки для розіграшів — все це коштує грошей. Потрібно заздалегідь прорахувати, скільки і на що саме коштів піде

6. аналітика: Вона дозволяє оцінити результативність стратегії та скоригувати її, якщо потрібно. Треба вміти аналізувати трафік, охоплення, конверсію та ефективність публікацій.

7. Відгуки: постинг відгуків клієнтів у належному вигляді до соціальних мереж

8. Сайт та мережі: створення карток товарів на сайті, створення банерів на сайт. Постинг відео та контенту до Тік току та ютуб .

9. Постинг: вчасно і регулярно постити готовий контент на сторінки у соціальних мережах згідно графіку

10. Щоденний звіт по виконаній роботі в группу «завдання»

11. Завчасне планування наступного тижня у п’ятницю