Менеджер із закупівель зернових та олійних культур
15 000 – 35 000 грн
Марк Агротрейд, ТОВ
Сільське господарство, агробізнес; менше 10 співробітників
Хмельницький, провулок Степана Бандери, 1/1.
1,5 км від центру На мапі
Повна зайнятість. Досвід роботи від 1 року.
Українська – вільно
Опис вакансії
Компанія ТОВ Марк Агротрейд — зерновий трейдер (оптова торгівля зерном), який протягом трьох років веде успішну діяльність по Україні. У зв’язку з розширенням запрошує кандидатів на посаду менеджер з закупівель.
За 2023 рік було відвантажено близько 25000 тонн зерна. Оборот за 2023 рік більше 100млн. грн. Найкраща зарплата за місяць, яку отримав менеджер з закупівель склала більше 70тис. грн, закупивши більше 2000 тонн зерна за місяць.
Завдання:
- Регулярна закупівля зерна. Пошук найкращих цінових пропозицій. Безпосередньо Ти впливаєш на свій результат;
- Щоденний обдзвін існуючої реальної бази постачальників з метою закупівлі зерна;
- Cупровід процесу відвантаження товару;
- Аналіз ринку, цінових коливань;
- Ведення роботи в CRM-системі ;
- Ведення особистих звітів в Google-таблицях та робочій Telegram групі;
- Подавати керівнику підприємства свої бажані плани по закупкам на місяць та бажаний фінансовий результат.
Вимоги:
- Досвід роботи від 1 року на аналогічній або схожій вакансії;
- Розуміння етапів продажів;
- Обов’язкове вміння працювати з запереченнями;
- Мати успішні кейси з минулих робіт. Конкретно і в цифрах;
- Націленість на результат. Твій дохід залежить від твоїх результатів;
Умови
- Робота у сучасному офісі у м. Хмельницький (район Центр) БЦ Парус;
- Графік: Понеділок — П’ятниця, з 09:00 до 18:00;
- ЗП: 15 000−50 000+ грн (ставка та оплата за обсяг закупленого зерна). Саме Ти впливаєш на свій фінансовий результат;
Ми пропонуємо:
- Роботу в одній із найважливішій галузі економіки України: Агропромисловий комплекс
- Робота в компанії, що розвивається;
- Можливість професійного та кар’єрного росту;
- Програму навчання своїх співробітників;
- Можливість офіційного працевлаштування
Якщо Ти людина результату — чекаю на Твоє резюме!