ЗАСТУПНИК КЕРІВНИКА

Заступник генерального директора

За результатами співбесіди

KLR UA 
Роздрібна торгівля; 10–50 співробітників

Хмельницький, Вінницьке шосе, 12.
3,5 км від центруНа мапі

Повна зайнятість. Досвід роботи від 2 років. Вища освіта.

Опис вакансії

Молода та прогресивна компанія з міжнародних автобусних перевезень, запрошує на роботу відповідального та досвідченого заступника генерального директора.

Компанія KLR — українська компанія з Європейським серцем. Більше 50 напрямків по всій Європі, відправлення більш ніж з 40 міст України.

KLR -це місце, де ви зможете реалізувати свої професійні вміння та навички, постійно розвиватися та вчитися новому.

Детальніше з нами можна познайомитися на сайті https://info.klr.com.ua та в Instagram, Facebook, TikTok.

Для нас важливі наступні навички та досвід потенційного кандидата:

  • Досвід роботи від 2-х років на управлінській позиції.
  • Знання бізнесу в сфері пасажирських перевезень (буде перевагою).
  • Вміння планувати та організовувати роботу, керувати проектами та персоналом.
  • Високий рівень стратегічного мислення та аналітичних здібностей.
  • Навички управління командою і комунікаційні вміння.
  • Високий рівень впевненості, лідерські якості та здатність до прийняття рішень.

В основні обов’язки заступника генерального директора входить:

  • Впровадження стратегії розвитку компанії.
  • Ведення аналізу ринку та конкурентів, участь у розробці та реалізації маркетингових стратегій.
  • Організація, планування та контроль роботи маркетингового відділу та відділів продажу.
  • Постановка задач та контроль за їх виконанням і встановлення ключових метрик продуктивності.
  • Забезпечення виконання плану продажів та плану по фінансовому результату.
  • Постійне удосконалення процесів та алгоритмів, контроль стандартів роботи, щоб забезпечити високий рівень роботи та задоволення клієнтів.
  • Постійна робота на збільшення показників ефективності роботи компанії.

Ми пропонуємо:

  • Конкурентну заробітну плату: ставка + КРІ (за результатами співбесіди).
  • Зручний графік: 5/2, пн-пт.(09:00—18:00) та офіційне працевлаштування.
  • Можливість розвитку через масштабування компанії.
  • Дружній та злагоджений колектив професіоналів своєї справи.
  • Сучасний офіс, комфортне робоче місце за адресою: м.Хмельницький, вул. Вінницьке шосе 12/2.

Якщо ви маєте відповідні навички та досвід для цієї ролі, будемо раді познайомитися детальніше!