МЕНЕДЖЕР

HR Generalist

10 000 – 15 000 грнЗа підсумками співбесіди

Galaxy IT 
IT; 10–50 співробітників

Хмельницький, вулиця Прибузька, 2.
1,0 км від центруНа мапі

Опис вакансії

У компанію Galaxy IT терміново потрібен HR-менеджер для роботи в Хмельницькому офісі

Galaxy IT — це перспективна компанія веб-розробки та інтернет-маркетингу, яка надає послуги з розробки сайтів: від ідеї до виведення в топ пошуку Google. Працюємо з 2018 року. В активі понад 200 успішних проектів (Design, Web-site, Web-Application, SEO, PPC)

Вимоги до кандидата:

  • Організаторські здібності і комунікабельність;
  • вміння працювати з різноплановими вакансіями одночасно;
  • бажання працювати на результат.

Що буде входити в обов’язки:

  • Пошук та підбір персоналу;
  • ведення бази кандидатів;
  • проведення співбесід;
  • проведення тестування для кандидатів;
  • ведення статистики закритих та відкритих вакансій;
  • аналіз ринку;
  • онбординг, адаптація та оффбординг працівників;
  • організація тімбілдингів та різних івентів всередині компанії;
  • робота із відпустка, графіком відпусток, контроль;
  • проведення 1-on-1 зустрічей із кожним спеціалістом кожного місяці;
  • створення OKR/KPI для спеціалістів та їх контроль;
  • контроль робочого часу та присутності/відсутності працівників;
  • пошук профільного навчання/вебінарів/конференцій для команди та складання графіку проведення;
  • удосконалення опитувань для команди;
  • виконання доручень керівника.

Що ж ми пропонуємо?

  • Зручне розташування офісу (центр міста, 3хв до зупинки «Юність»);
  • оплачувана відпустка та оплачувальні бонусні вихідні дні;
  • кімната для відпочинку і обідів;
  • завжди є кава, чай та смаколики;
  • playstation VR;
  • Pizza Day кожного місяця за рахунок компанії;
  • компенсація за навчання на профільних курсах і тренінгах, а також за відвідування конференцій та івентів за вашою спеціалізацією.

Якщо у Вас немає досвіду роботи — нічого страшного. Головне, щоб було бажання працювати.Відправляй резюме, будемо раді бачити тебе у своїй команді.