Нещодавно директор відомого музичного гурту пожалівся, що на ринку праці мало гідних спеціалістів з SMM, і він буде «відрізати пальці за кожну одруківку». Work.ua розібрався, як знаходити талановитих фахівців і не вдаватися до радикальних метод
Квітень видався насиченим на скандали на ринку праці. В іншому матеріалі ми вже розповідали про гучні звільнення за коментарі в соціальних мережах. До речі, там же й розбиралися, чи це взагалі законно.
Але не звільненнями єдиними — скандали траплялися і в процесі рекрутингу. Під хвилю хейту потрапив директор відомого музичного гурту, чий допис у Facebook починався зі слів: «Шукаю смм-спеціаліста. Кажу одразу: відрізаю одну фалангу пальця за одну одруківку в пості. Або за пробіл перед комою або крапкою. Готовий і руку відрізати за пропозицію зробити гів… Робота ризикована, але цікава»*.
У соцмережі Х його гумор не оцінили. Мовляв, допис токсичний, та ще й із помилками! До речі, дісталося і фронтвумен іншої відомої групи, яка в коментарях написала: «Як знайдеш, покажи мені по секрету. Дуже хочеться подивитися на СММника який вміє думати. Зазвичай вони чекають поки хтось скаже що треба робити, ще й покаже як, а потім ще й помилки виправить. Тільки виправляти треба обережно, бо це ж критика, яка може ранити творчу натуру»*.
Директор першого згаданого гурту погодився з коментарем фронтвумен, адже «Ці ранимі творчики, які вже вигоріли у 20 років після смм курсів — це окрема розмова)».
Жарти жартами, але ми вирішили розібратися: як знайти SMM-спеціаліста, якому не доведеться наносити тілесні ушкодження середньої тяжкості. Бо діяння це незаконне, а розмови про нього — щонайменше неетичні. Допомогла нам у цьому завданні Вікторія Іванова — SMM-стратег, власниця SMM-агенції БЮРО 66. За 7 років у маркетингу Вікторія найняла десятки фахівців. Тож точно знає, на що звернути увагу на всіх етапах рекрутингу.