Повернення працівників до офісів — завдання із зірочкою. У США розв’язання цієї проблеми бачать через оплату дороги до офісу. А чи змотивує це українців?
«Працівники кажуть, що роботодавці мають платити за їхній проїзд, якщо хочуть, щоб вони повернулися в офіс», — про це пише Business Insider із посиланням на опитування.
«Якщо ви роботодавець, який намагається заманити своїх працівників назад до офісу, такі пільги як столи для пінг-понгу, безкоштовні закуски та модний декор навряд чи змінять ситуацію. Натомість подумайте про більш практичну вигоду — покрийте їхні витрати на дорогу», — йдеться в матеріалі.
Work.ua розповідає про результати опитування респондентів у США та наводить результати власного дослідження, проведеного у квітні 2024 року.
Час та гроші: скільки ресурсів витрачають працівники, щоб дістатися роботи
Business Insider пише, що у 2023 році американці витрачали на дорогу в середньому 8 466 доларів на рік, або 700 доларів на місяць. У цю суму входять облік бензину, технічне обслуговування і страхування автомобіля та навіть втрачений дохід через згаяний час у дорозі. Це різке зростання, як порівняти з 2019 роком, коли середня річна вартість проїзду становила від 2 000 до 5 000 доларів, залежно від штату.
А що в Україні? Ми спитали шукачів, яку суму на місяць вони витрачають на поїздки в офіс. Результати — на графіку нижче.
Опитування проводилося у квітні 2024 року. У ньому взяли участь 1 289 осіб.
У матеріалі зауважують, що час поїздки на роботу й назад у деяких американських містах скоротився після пандемії через зменшення трафіку. Проте середня поїздка до офісу в один бік все ще становить приблизно 27 хвилин, повідомляє The New York Times. Це практично година на день, яку люди воліють використати з більшою користю.
Скільки часу витрачають українці щодня на поїздку до роботи та назад? Результати опитування — нижче.
Опитування проводилося у квітні 2024 року. У ньому взяли участь 1 309 осіб.
Американців мотивує оплата проїзду до офісу, а от українців — не дуже
Приблизно 8 із 10 співробітників у США кажуть, що вони б охочіше повернулися до офісу, якби їхній роботодавець оплачував дорогу. Такий результат опитування серед 1 038 працівників, які наразі працюють віддалено.
Водночас опитування Work.ua демонструє протилежну статистику: лише для 3 із 10 респондентів оплата дороги до офісу є чинником мотивації працювати не віддалено.