МЕНЕДЖЕР

Менеджер з регіонального розвитку

Оклад + премія від обсягу продажів

Індастріал Сістемз, ТОВ 
Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт; 10–50 співробітників

Хмельницький

Повна зайнятість. Досвід роботи від 2 років. Вища освіта.

Опис вакансії

Ми шукаємо досвідченого та мотивованого менеджера, який візьме на себе відповідальність за розвиток нашої діяльності в галузі продажу компресорної техніки та обладнання. Регіон відповідальності — Західна частина України. У цій ролі ви будете вести активний продаж нашої продукції, встановлювати та підтримувати довгострокові відносини з клієнтами, а також розробляти та реалізовувати стратегії збуту. Робота пов’язана з відрядженнями по регіону.

Індастріал Сістемз є експертом у комплексних рішеннях підготовки стиснутого повітря, вакууму та промислових газів. Ми спеціалізуємося на проектуванні, постачанні, інсталяції та сервісному обслуговуванні компресорної техніки, азотних та кисневих станцій.

До кола ваших обов’язків входитиме:

  • Активний продаж компресорної техніки та повітряних систем на ринку.
  • Пошук та розвиток нових клієнтів, а також підтримка існуючого клієнтського портфоліо.
  • Вивчення ринку та аналіз конкурентів для розробки ефективних стратегій збуту.
  • Переговори з потенційними клієнтами, підготовка комерційних пропозицій та укладання угод.
  • Підтримка відносин зі співробітниками інших відділів, а саме сервісної служби та логістики, для забезпечення успішної реалізації проектів.

Швидше увійти в робочий ритм допоможе:

  • досвід роботи менеджером з продажу промислового обладнання та техніки у сегменті B2B;
  • вища технічна освіта;
  • водійські права категорії В;
  • знання ПК: пакет програм MS Office, 1C.

Вам цікаво буде працювати саме в нас, тому що:

  • ми платимо гарантований оклад та прогресивний відсоток від суми продажів;
  • ми пропонуємо конкурентний затребуваний продукт — обладнання має високий попит;
  • цінуємо самостійність і відкритість — ми не маємо довгого бюрократичного ланцюжка і всі питання вирішуються в оптимально короткі строки;
  • забезпечуємо автомобілем, корпоративним мобільним зв’язоком, смартфоном і ноутбуком або компенсуємо використання власного;
  • робота дистанційно формат home office, робочі години — пн.- пт. з 9:00 до 18:00;
  • звітність безпосередньо директору;
  • офіційне працевлаштування;
  • щорічна відпустка з поділом на 2 частини;
  • відрядження до 30% робочого часу.

Чекаю резюме на пошту ([відгукнутися])

Виникли додаткові питання стосовно вакансії? Відповім у робочі дні тижня за телефоном Показати телефон (можно писати у viber чи telegram)

Як взаємодіємо далі?

  1. Надсилаєте резюме або CV. З додаткових питань пишіть у вайбер або телеграм Показати телефон.
  2. Інтерв‘ю:
  • електронний лист, вайбер, телефонний дзвінок (уточнюємо деталі);
  • співбесіда з наймаючим менеджером;
  • очна зустріч з наймаючим менеджером для обговоренням умов офферу.

3. Співпрацюємо.

Не забудьте розповісти про вакансію своїм знайомим, якщо вам вона чомусь не підійшла.