Менеджер з регіонального розвитку
Оклад + премія від обсягу продажів
Індастріал Сістемз, ТОВ
Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт; 10–50 співробітників
Хмельницький
Повна зайнятість. Досвід роботи від 2 років. Вища освіта.
Опис вакансії
Ми шукаємо досвідченого та мотивованого менеджера, який візьме на себе відповідальність за розвиток нашої діяльності в галузі продажу компресорної техніки та обладнання. Регіон відповідальності — Західна частина України. У цій ролі ви будете вести активний продаж нашої продукції, встановлювати та підтримувати довгострокові відносини з клієнтами, а також розробляти та реалізовувати стратегії збуту. Робота пов’язана з відрядженнями по регіону.
Індастріал Сістемз є експертом у комплексних рішеннях підготовки стиснутого повітря, вакууму та промислових газів. Ми спеціалізуємося на проектуванні, постачанні, інсталяції та сервісному обслуговуванні компресорної техніки, азотних та кисневих станцій.
До кола ваших обов’язків входитиме:
- Активний продаж компресорної техніки та повітряних систем на ринку.
- Пошук та розвиток нових клієнтів, а також підтримка існуючого клієнтського портфоліо.
- Вивчення ринку та аналіз конкурентів для розробки ефективних стратегій збуту.
- Переговори з потенційними клієнтами, підготовка комерційних пропозицій та укладання угод.
- Підтримка відносин зі співробітниками інших відділів, а саме сервісної служби та логістики, для забезпечення успішної реалізації проектів.
Швидше увійти в робочий ритм допоможе:
- досвід роботи менеджером з продажу промислового обладнання та техніки у сегменті B2B;
- вища технічна освіта;
- водійські права категорії В;
- знання ПК: пакет програм MS Office, 1C.
Вам цікаво буде працювати саме в нас, тому що:
- ми платимо гарантований оклад та прогресивний відсоток від суми продажів;
- ми пропонуємо конкурентний затребуваний продукт — обладнання має високий попит;
- цінуємо самостійність і відкритість — ми не маємо довгого бюрократичного ланцюжка і всі питання вирішуються в оптимально короткі строки;
- забезпечуємо автомобілем, корпоративним мобільним зв’язоком, смартфоном і ноутбуком або компенсуємо використання власного;
- робота дистанційно формат home office, робочі години — пн.- пт. з 9:00 до 18:00;
- звітність безпосередньо директору;
- офіційне працевлаштування;
- щорічна відпустка з поділом на 2 частини;
- відрядження до 30% робочого часу.
Чекаю резюме на пошту ([відгукнутися])
Виникли додаткові питання стосовно вакансії? Відповім у робочі дні тижня за телефоном Показати телефон (можно писати у viber чи telegram)
Як взаємодіємо далі?
- Надсилаєте резюме або CV. З додаткових питань пишіть у вайбер або телеграм Показати телефон.
- Інтерв‘ю:
- електронний лист, вайбер, телефонний дзвінок (уточнюємо деталі);
- співбесіда з наймаючим менеджером;
- очна зустріч з наймаючим менеджером для обговоренням умов офферу.
3. Співпрацюємо.
Не забудьте розповісти про вакансію своїм знайомим, якщо вам вона чомусь не підійшла.