
Інтенсив для тих, хто прагне опанувати професію digital marketing manager в IT, хоче або вже працює PPC-спеціалістом і прагне набути навички роботи з Google Ads.
Для кого цей інтенсив:
• Аналітиків, які прагнуть розширити експертизу в digital-маркетингу
• Спеціалістів, що вміють працювати з цифрами та хочуть застосувати це у рекламі
• Початківців у PPC, які цінують data-driven підхід
Cтарт програми: 14 квітня 2025 р.
Дедлайн реєстрації: 13 квітня 2025 р., 23.59
Наповнення: 2 тижні онлайн лекцій, а після — практичне завдання. Кожен, хто його виконає, отримає сертифікат про здобуті навички.
Зміст програми:
День 1: Міжнародний маркетинг в продуктовому IT
День 2: Суть професії PPC: можливості кар’єри та професійного розвитку
День 3: Медійні формати реклами в Google Ads
День 4: Як перестати робити «гарні» і почати робити хороші креативи
День 5: Search ads
День 6: Apple search ads
День 7: Воронки, що продають. Мистецтво продажу онлайн-продуктів, або як правильно прогрівати користувачів
День 8: Маркетинг аналітика
День 9: Ярмарок вакансій та брифінг на завдання
За умови успішного виконання фінальнозавдання – пропозиція оплачуваного стажування в SKELAR.
SKELAR переваги:
• Глибока експертиза у маркетингу
• Комунікація з топовими міжнародними партнерами
• Можливість швидкого карʼєрного зростання та великий пакет бенефітів
Реєстрація за посиланням: https://ppc.skelar.tech/?utm_source=UNI&utm_medium=UNI