Помічник керівника
- 25 000 грн
- Атаманчук Н.Л., ФОП
Консалтинг, бухгалтерія, аудит; 10–50 співробітників
- Хмельницький
- Атаманчук Н.Л.Показати телефон
- Повна зайнятість. Досвід роботи від 1 року. Вища освіта.
Опис вакансії
Вимоги:
- Наявність досвіду роботи на ПК на рівні впевненого користувача (Інтернет, Windows, MS Word, MS Excel);
- Досвід роботи з 1С програмою (вітається);
- Наявність водійського посвідчення;
- Вміння ведення переговорів із контрагентами;
- Наявність організаційних здібностей, комунікабельність, стресостійкість, вміння організувати та контролювати роботу колективу, працювати на результат;
- Готовність працювати за ненормованим графіком роботи, є можливість відрядження.
Обов‘язки:
- Планування роботи працівників компанії за напрямками;
- Постановка задач та контроль за їх виконанням;
- Щотижнева звітність перед власниками компанії;
- Планування та внесення рекомендацій стосовно шляхів розвитку компанії;
- Робота з ЗЕД та контроль за проектами з розвитку по Україні;
- Проведення аналітики стосовно фінансових показників та визначення ККД по підрозділам та окремим працівникам;
- Прийняття кадрових рішень та оптимізації виробничих процесів.
- Вирішення проблем та нестандартних ситуацій, вміння швидко приймати рішення.
Ми пропонуємо:
- Гідну заробітну плату;
- Можливість проявити себе;
- Кар’єрний ріст.