Спочатку, як завжди, радимо – подумайте в якій сфері вам цікаво попрацювати і де ваші таланти розквітнуть: комунікація, аналітика, фінанси, громадський сектор, IT, просто підробіток для підзаробітку… Подумали? Отже, найпопулярнішим нині способом залишається пошук у колі знайомих. На другому місці – реклама в ЗМІ. Оголошення про вакансії публікують близько 50% усіх компаній. Третю позицію займають послуги кадрових чи рекрутингових агенств. Багато компаній формують власний кадровий резерв. Останнім часом популярними стали постійні контакти з вищими навчальними закладами, «ярмарки вакансій», а також усілякі “відкриті кадрові конкурси”. Ну а тепер починаємо діяти: переходимо безпосередньо до пошуку та використовуємо всі можливі ресурси.
1. Друзі-знайомі-одногрупники-сусіди-батьки. Вся ваша соціальна мережа вдома та в інтернет-просторі. І при зустрічі, і через соціальні мережі повідомте про свої грандіозні плани! Всі мають бути в курсі, що ви шукаєте роботу. І добре було би своїй соціальній мережі своє ретельно підготовлене резюме вручити, щоб рекомендували вас аргументовано, а не просто «він класний айтішник». А раптом хтось із них або їхніх знайомих шукає такого розумного, талановитого, відповідального, натхненного співробітника?! Так і знайдете один одного.
- Інтернет. Безкрайній спектр можливостей! Робота з оголошеннями в засобах масової інформації та використання Інтернет-ресурсів 15–20% кандидатів знаходять роботу за оголошенням, опублікованим у періодичних виданнях. З одного боку не так багато, але й не настільки мало, щоб ігнорувати даний спосіб пошуку. Тим більше, що оголошення про прийом на роботу – це легкодоступне джерело даних про вакансії.
- Кадрові агенства
- Якщо вже знаєте, в яких компаніях хотіли би працювати і шукаєте вакансії саме в них, то на сайтах компаній, як правило, є розділ «Вакансії» з можливістю надіслати резюме/ заповнити аплікаційну форму, продивляйтесь.
- Центри зайнятості.
- Відділи сприяння працевлаштування вищого навчального закладу.
- Метод активного прямого пошуку роботи. Ви визначаєте перелік підприємств, що можуть бути вам цікаві як потенційні місця роботи, знаходите їхні координати і починаєте розсилати резюме. Можна заздалегідь спробувати з’ясувати, хто конкретно там відповідає за добір персоналу, і відправити конкретнішу інформацію. Такий спосіб знаходження роботи активно практикують за кордоном, де він й отримав відповідну назву.
Пам’ятайте: пошук роботи — це теж робота. Та коли проаналізувати це питання грамотноі використовувати усі сучасні можливості — можна позбавити себе складнощів й оперативно опинитися в потрібному місці, а потрібний час.