Бухгалтер (ФОП)

Мережа магазинів «Носорог» займається продажем товарів для малюків, дитячих іграшок, канцтоварів, товарів для творчості, книг та товарів для художників.

Відкрита вакансія кандидата на посаду бухгалтера з ведення ФОП та ведення кадрової політики на підприємстві.

Вимоги:

  • Вища профільна освіта (фінанси, економіка, облік і аудит);
  • досвід роботи на посаді Головного бухгалтера, Єдиного бухгалтера;
  • досвід роботи з ФОП;
  • вміння працювати в програмах 1С, «клієнт-банк», УТП, BAS Бухгалтерія;
  • прагнення розвиватися.
  • Розуміння бухгалтерського і управлінського обліку

Умови роботи:

  • Заробітна плата — 13 000 грн — 17 000 грн (за результатами співбесіди);
  • офіційне працевлаштування;
  • графік роботи Пн-Пт, з 9:00 до 18:00 год;
  • комфортні умови роботи.

Обов’язки:

  • Вести бухгалтерський та податковий облік;
  • Кадровий облік
  • Зарплатна звітність та облік зарплати (лікарняні, відпустки і т.п.)
  • Кадровий облік (подача повідомлень про прийняття працівників на роботу, створення труд угод, наказів, довідок на прохання працівників, створення записів в трудових книжок. за потреби працівників)
  • Комунікація із усіма надавачами послуг (ключі, Медок, теплокомуненерго, міськводоканал, охорона, оренда, банк і т.п.)
  • Оплати по банку та готівкою, проведення виписок в 1с
  • Створення прибуткових касових ордерів в 1с по руху коштів
  • Створення річної звітності, що подається раз на рік, по закінченню року
  • Звірка оплат по податках з електронним кабінетом платника
  • Ведення книг обліку в довільній формі в електронному варіанті або в паперовому
  • Складати і подавати у встановлені терміни бухгалтерську та фінансову звітність;
  • Перевіряти дані контрагента: відповідність даних в анкеті з реєстраційними документами; системи оподаткування; видів діяльності, групи, заповнення картки контрагента і договору, згідно затверджених стандартів, підтримка картки контрагента і договору в актуальному режимі;
  • Ідентифікувати документи від постачальників і вносити їх до програми 1С;
  • Робити фінансовий аналіз діяльності підприємства в межах компетенцій;
  • Архівувати пакети документів від постачальників;
  • Проводити оплати постачальнику в системі «клієнт-банк» та в 1С (вихідного платіжного доручення);
  • Здійснювати консультування в телефонному режимі.

Різник Дмитро 380671017575