ТОВ «СУНП «2К» — лідер серед українських виробників побутової хімії та косметики у пошуку бренд-менеджера.
Контакти:
м. Хмельницький, вулиця Геологів, 7/1
тел.: +380674118733
ЗП: конкурентна, обговорюється індивідуально за результатами співбесіди
Вимоги:
– Вища освіта (економіка/маркетинг);
– Досвід роботи на посаді бренд-менеджера категорії в компаніях-виробниках від 2 років; (готові розглядати кадидатури студентів 4-5 рік навчання)
– Досвід у розробці та виводу нових товарів на ринок (мін у національному масштабі);
– Досвід роботи у галузі FMCG у сфері B2C, досвід роботи з категорією «non-food» буде перевагою;
– Вільне володіння державною мовою (грамотна усна та письмова);
– Володіння англійською — від B1;
– Впевнений рівень володіння Excel, Word, Power Point
Функціонал:
– Стратегічне управління категорією: формування бачення розвитку категорії та брендів в ній з урахуванням трендів та бізнес-цілей компанії;
– Аналітика та дослідження: моніторинг ринку, конкурентний аналіз, вивчення споживачів, ініціювання і контроль маркетингових досліджень;
– Асортимент і продуктова стратегія: управління життєвим циклом продукту, формування асортиментної матриці, розробка новинок;
– Маркетингові комунікації та просування (планування та контроль реалізації): розробка річних та квартальних маркетингових планів для кожної ТМ;
– Цінова та дистрибуційна політика: розробка цінової стратегії та позиціонування в цінових сегментах, визначення пріоритетних каналів збуту, співпраця з відділом продажів;
– Координація та взаємодія: координація діяльності маркетолога категорії та проєктних команд, контроль розробки креативу, співпраця з підрядниками, підготовка презентацій;
– Виявлення точок зростання: нові ніші, незадоволені потреби, потенційні інновації.
Пропонують:
– Конкурентну та стабільну заробітну плату (обговорюється індивідуально за результатами співбесіди);
– Офіційне працевлаштування та соціальний пакет;
– Роботу в стабільній компанії;
– Сучасний, обладнаний офіс з комфортними умовами;
– Підтримка досвідченої команди, професійне середовище, відкритість до ініціатив;
– Участь у розвитку бренду на національному рівні.