Адміністратор IT-центру


School of Modern Skills — це сучасна освітня платформа для дітей, де кожен може здобути навички та вміння у сфері ІТ та сучасних технологій. На базі нашої школи учні отримують не лише необхідні знання, але й стають частиною спільноти однодумців, яких об’єднують спільні зацікавлення та бажання розвиватись. Зараз у нас відкрита позиція — адміністратора.

Обов’язки:

  • консультація батьків та учнів з питань навчальних курсів/графіків занять;
  • спілкування з учнями та їхніми батьками особисто/по телефону/у месенджерах;
  • контроль розрахунків за навчання;
  • ведення наших соцмереж;
  • забезпечення офісу всім необхідним (канцелярія, печиво та інше).

Від тебе хочемо бачити:

  • бажання постійного розвитку;
  • навички володіння базовими знаннями роботи з ПК;
  • вільне володіння українською мовою;
  • ефективну комунікацію;
  • успішний досвід роботи в спілкуванні з клієнтами.

Натомість ми пропонуємо:

  • чітку та прозору систему мотивації (ставка + %);
  • графік роботи : СБ-НД 10:00 — 18:00, ПН, ЧТ, ПТ — 10:00 — 19:00, ВТ-СР — вихідні;
  • стабільну та своєчасну виплату заробітної плати;
  • можливість кар’єрного та професійного розвитку;
  • сучасне робоче місце та якісну робочу техніку;
  • розвинуту корпоративну культуру;
  • офісні «плюшки», безліміт на каву/чай та інші смаколики;
  • молодий та дружний колектив.

Якщо тебе зацікавила наша вакансія — відправляй відгук на вакансію або ж телефонуй/пиши на номер +380 67 408 90 29 (телеграм/вайбер).