Бренд-менеджер

ТОВ «СУНП «2К» — лідер серед українських виробників побутової хімії та косметики у пошуку бренд-менеджера.

Контакти:

м. Хмельницький, вулиця Геологів, 7/1

тел.: +380674118733

ЗП: конкурентна, обговорюється індивідуально за результатами співбесіди

Вимоги:

– Вища освіта (економіка/маркетинг);

– Досвід роботи на посаді бренд-менеджера категорії в компаніях-виробниках від 2 років; (готові розглядати кадидатури студентів 4-5 рік навчання)

– Досвід у розробці та виводу нових товарів на ринок (мін у національному масштабі);

– Досвід роботи у галузі FMCG у сфері B2C, досвід роботи з категорією «non-food» буде перевагою;

– Вільне володіння державною мовою (грамотна усна та письмова);

– Володіння англійською — від B1;

– Впевнений рівень володіння Excel, Word, Power Point

Функціонал:

– Стратегічне управління категорією: формування бачення розвитку категорії та брендів в ній з урахуванням трендів та бізнес-цілей компанії;

– Аналітика та дослідження: моніторинг ринку, конкурентний аналіз, вивчення споживачів, ініціювання і контроль маркетингових досліджень;

– Асортимент і продуктова стратегія: управління життєвим циклом продукту, формування асортиментної матриці, розробка новинок;

– Маркетингові комунікації та просування (планування та контроль реалізації): розробка річних та квартальних маркетингових планів для кожної ТМ;

– Цінова та дистрибуційна політика: розробка цінової стратегії та позиціонування в цінових сегментах, визначення пріоритетних каналів збуту, співпраця з відділом продажів;

– Координація та взаємодія: координація діяльності маркетолога категорії та проєктних команд, контроль розробки креативу, співпраця з підрядниками, підготовка презентацій;

– Виявлення точок зростання: нові ніші, незадоволені потреби, потенційні інновації.

Пропонують:

– Конкурентну та стабільну заробітну плату (обговорюється індивідуально за результатами співбесіди);

– Офіційне працевлаштування та соціальний пакет;

– Роботу в стабільній компанії;

– Сучасний, обладнаний офіс з комфортними умовами;

– Підтримка досвідченої команди, професійне середовище, відкритість до ініціатив;

– Участь у розвитку бренду на національному рівні.