Marketing Winter Camp – це 3-місячний інтенсивний курс із digital-маркетингу в ІТ, який поєднує теоретичне навчання та роботу над практичними кейсами.
Курс надасть розуміння ролі та завдань маркетолога у продуктових ІТ-компаніях. Можна навчитися аналізувати конкурентів, створювати ефективні стратегії просування продуктів та оптимізувати маркетингові бюджети, що допоможуть компанії досягти своїх цілей.
Після навчання отримаєш:
- необхідну теоретичну базу, закріплену на практичних завданнях;
- досвід роботи з реальними завданнями, які виконує діджитал маркетолог day-to-day.
Учасники, які пройдуть Marketing Winter Camp, матимуть необхідні знання і навички, щоб стати user acquisition менеджером, креативним або продуктовим маркетологом в ІТ-компанії.
Теоретична частина триватиме 4 тижні. Студенти проходитимуть онлайн-навчання на інтерактивній LMS-платформі. В кінці — тест на закріплення знань. Ті, хто успішно впорається із завданням отримають доступ до практичної частини курсу.
Практична частина займає 2/3 курсу та триватиме 8 тижнів. На учасника чекає:
▪️ Симуляція роботи в маркетолога в команді IT-продукту;
▪️ Робота над реальними кейсами бізнесів Genesis у форматі кейс-стаді;
▪️ Ярмарок вакансій.
Тривалість курсу – 3 місяці.
Умови участі – безоплатно. Для того, щоб долучитися потрібно пройти відбір.
Заявки приймають до 4 грудня за посиланням: (https://bit.ly/4eCCORy)