АНАЛІТИК

Аналітик (моніторинг та оцінка даних)

Рокада, БФ
Неприбуткові, благодійні та громадські організації; 250–1000 співробітників

Хмельницький

Повна зайнятість. Досвід роботи від 1 року. Вища освіта

Опис вакансії

Благодійний фонд «РОКАДА» оголошує конкурс на заміщення вакансії «Аналітик (моніторинг та оцінка даних)» для роботи з внутрішньо переміщеними особами та постраждалими групами населення.

Задачі:

  • Організація та проведення фокусованих групових досліджень (інтерв’ю) ФГД;
  • Проведення тренінгів, інформаційних зустрічей орієнтованих на ОМС, активні громадські об’єднання. вразливі групи осіб у громадах;
  • Реалізація та впровадження «Підзвітності постраждалому населенню». Інструменти участі. Оцінка ефективності впроваджених ініціатив в межах проєкту;
  • Навчання та інформування ОМС щодо інструментів участі у контексті реалізації програми «Підзвітності постраждалому населенню»;
  • Систематизація, аналіз та обробка великих об’ємів даних;
  • Участь у підготовці досліджень в межах реалізації проєкту. Презентація напрацювань;
  • Робота з таблицями, базами даних, компонентами Microsoft office, PowerPoint;
  • Оцінка ситуації в громадах, моніторинг глобальних змін, притоку/відтоку ВПО, проблем, пов’язаних із змінами в законодавстві;
  • Вміння оцінити тенденції та перспективи, потреби населення та органів державного самоврядування;
  • Робота в команді, вміння отримувати інформацію та ділитись нею;
  • Збір даних на місцях та відстеження діяльності для отримання зворотного зв’язку щодо якості та актуальності допомоги.

Основні вимоги:

  • Вища освіта у відповідній галузі (соціальна робота, соціологія, психологія, проєктні дослідження, статистика, бажано з акцентом на моніторинг та оцінку, а також питання дотримання законодавства) або в аналогічній сфері;
  • Досвід роботи в неурядових організаціях/благодійних фондах є перевагою;
  • Знання проблематики внутрішнього переміщення;
  • Вільне володіння українською та російською мовами. Знання англійської буде перевагою;
  • Впевнене користування Microsoft Office, PowerPoint;
  • Досвід в аналізі законодавства та нормативних актів (або ж юридична освіта);
  • Наявність ФОП (3 група), або готовність зареєструвати у стислі терміни;
  • Хороші навички проведення тренінгів/презентацій. · Навички ефективного міжособистісного спілкування;
  • Стресостійкість і психологічна зрілість для роботи з вразливими категоріями громадян;
  • Толерантна поведінка з метою поваги до людей різних культур, віку, статі, рас, релігій, традицій;
  • Володіння аналітичними, концептуальними та стратегічними навичками мислення зі здатністю обробляти та аналізувати значні обсяги інформації з увагою до деталей та точністю;
  • Керувати результативністю, встановлюючи чіткі цілі, дотримуватися виставлених дедлайнів;
  • Постійне вдосконалення власних знань в професійній сфері;
  • Повага до працівників Фонду та бенефіціарів, запобігання проявам дискримінації та расизму.