Такими є результати рекрутингового проєкту Міністерства оборони України з онлайн-платформами з пошуку роботи.
У листопаді минулого року Міністерство оборони України та платформи з пошуку роботи, Work.ua зокрема, почали співпрацювати в рамках проєкту «Рекрутинг». Він спрямований на те, щоб побудувати систему сучасного підбору кадрів для ЗСУ, зробити військо ефективнішим.
За два місяці проєкт значно розвинувся, кількість відгуків постійно збільшується. Позитивні тенденції підтверджують у Міноборони.
«Уже більш ніж п’ятдесят тисяч відгуків на розміщені вакансії. Щотижня кількість збільшується. Це показує, що вже з’явилася довіра до людей, які цим займаються, що це дійсно працює», — зазначив представник Міністерства оборони України з питань рекрутингу Олексій Бежевець в інтерв’ю ІА «АрміяInform».
У цьому процесі платформи рекрутингу — своєрідний посередник між військом та людиною, яка шукає себе в Силах оборони. Тобто військові частини розміщують на них свої вакансії, а шукачі можуть знайти вакансію, яка відповідає їхньому цивільному досвіду.
Проте, у Міністерстві оборони планують створювати власну рекрутингову агенцію, щоб структуровано і консолідовано забезпечити рекрутинг.
«Між першим контактом і моментом, коли людина потрапить до частини, відбувається дуже багато чого. Цей процес треба вибудувати, якісно налаштувати, щоб кожен — залежно від фаху, віку, досвіду, мотивації, бажання — потрапив на ту посаду, яка йому дійсно підходить. Ми нині вкладаємо час, ресурси, сили і засоби у створення агенції, яка буде цим процесом займатися», — пояснює представник Міноборони.
За його словами, це важливо, щоб людина, яка відгукнулася на вакансію, не втратила мотивацію від очікування зворотного зв’язку. Такого кандидата потрібно залучати, роз’яснювати йому, відповідати на запитання.